czwartek, 27 czerwca 2013

zapachy w moim domu



Witajcie !
Dziś pierwsza notka na moim blogu. Długo myślałam o czym mam wam napisać… każdy pomysł był super ale czy odpowiedni na 1 wpis? Długo myślałam, kombinowałam aż w końcu stwierdziłam że mój mały świat poznacie od tego czym jest dla mnie zapach.

Od zawsze w moim rodzinnym domu stosowało się aromaterapię dlatego w moim prywatnym (dorosłym) domu nie może zabraknąć zapachów.

(aromaterapia - Aromaterapia jest metodą terapii za pomocą naturalnych olejków eterycznych, które wprowadzane są do organizmu poprzez drogi oddechowe (wąchanie, wdychanie, inhalacje) lub przez skórę (masaż, kąpiel lub kompres). Aromaterapia opiera się na zastosowaniu leczniczych i terapeutycznych właściwości roślin z wykorzystaniem odpowiadających im olejków eterycznych. – definicja według mediweb.pl)

Czego używam ?

Po 1. Kominek który dostałam od rodziców wraz ze 100% olejkami do aromaterapii



Po 2. Kominek w którym palę woski z Yankee Candle w formie małych tart które dzielę na 3 części. Każdą część palę dwa razy. (kocham je za swoją cenę – 6 zł – wydajność i wybór zapachów) Woski / tarty YC możecie znaleźć na stronie zapach domu.pl (nie jest to promocja firmy jedynie podpowiedź dla was) oraz stacjonarnie w warszawie – złote tarasy, podziemia w Centrum (nie wiem jak w innych miastach). Osobiście nigdy nie kupiłam dużych świec z YT bo uważam że 100 zł za świecę to bardzo dużo…



Po 3. Zwykłe zapachowe świece kupione gdziekolwiek za grosze :) np. Flo, Auchan, Lidl, Tesco :)


Po 4. Patyczki zapachowe – ostatnio miałam z firmy (chyba ???) Ambi Pur o zapachu jeżyn i wanilii – ten zapach mnie powalił na kolana i na pewno kupię go ponownie na zimę. Za cenę 14/16 zł przez 2 mc zapach był tak intensywny że nic innego nie dało się zapalić :) Wiem że inne firmy posiadają takie patyczki ale ceny trochę nie dla mnie (od 40 do 100 zł spokojnie)


Reasumując. Dla mnie zapach ma ogromne znaczenie zwłaszcza w domu… nie trzeba wydawać majątku by czuć się w domu komfortowo ale trzeba znaleźć własne nuty zapachowe aby czuć się idealnie.

Jakie wy lubicie zapachy ?

Całuję ciepło i do następnego wpisu !

P.S o czym chcecie następne notki?

6 komentarzy:

  1. Ja lubię czuć delikatny zapach w domku,uwielbiam zapachy lawendowe oraz muszę zainwestować w lepsze świece ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam małą świeczkę z Yankee Candle i cieszę się, że nie kupiłam tej większej. Dla mnie bez szału jak na tą kwotę :) Muszę spróbować jeszcze wosków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę zapachu lawendy :D

    A co do tych patyczków zapachowych - bardzo się rozczarowałem, szczególnie, że pachniały tyle co nic... Kupiłem w HOME&YOU i zapłaciłem za nie 14,99 zł. Nie polecam osobiście.

    Bogusiu, z tego co pamiętam pytałaś kiedyś na fb o kindle. Niebawem napiszę post na temat tego urządzonka więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu pisz, pisz koniecznie. Oglądam Ciebie na youtube. Robisz coś ważnego dla siebie i innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ze zaczełaś pisać:) oglądam kanał na YT od początku więc czuje jakbysmy sie znały od lat :) Ja lubię zapach magnolii to moj numer jeden;) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogumiło, cz ten śliczny, ażurowy kominek też kupiłaś w YC? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.