poniedziałek, 1 lipca 2013

Zwykły lakier a ile radości :)

Witajcie ponownie !

Wczoraj była niedziela (brawo Bogusiu masz rachubę czasu) a co Aniołek robi w niedzielę ? MALUJE PAZNOKCIE :)
To już mój rytuał niedzielnego wieczoru. Bartek gra w gry (wrrr) a ja oglądam coś w TV i maluję paznokietki. Wczoraj miałam problem który kolor wybrać... najpierw wybrałam szalone kolory a potem w oczy wpadł mi Essie, taki zwykły beżowy. Pomyślałam "hmm" spróbuję, najwyżej zmyję i pomaluję innym.
Kochani to był strzał w dziesiątkę ! Jestem na maxa zakochana w tym kolorze ! Sami zobaczcie :)
  
W buteleczce wygląda jak zwykły beżowy frenchowy a na paznokciach ma kolor beżu zmieszanego z łososiem -  niesamowity kolor !

 Wystarczą dwie warstwy by było pełne krycie :)
 Podoba wam się taki kolor ? Ja jestem totalnie zakochana :)
Całuję 
Bogusia :)

10 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, zgadzam się. Pozdrawiam Cię ciepło, Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, cudowny *_* Pasuje praktycznie do wszystkiego, taki uniwersalny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. kto by pomyślał, żeby nazwać kolor beżowy zmieszany z łososiowym :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, mam bardzo podobny tylko ze z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ci lakier z Essie nr 70 "chubby cheeks" koralowo-malinowy. Mega piękny, wystarczy jedna warstwa, pędzelek marzenie. Musisz go "sprubować". Polecam.

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.