wtorek, 24 września 2013

Foto Tydzień # 3

Witajcie
Dziś foto tydzień (w zasadzie dwa tygodnie)
Nie jest dużo zdjęć gdyż ostatnie 2 tygodnie były dla Nas pracowite więc nie było czasu i chęci by pstrykać. Mimo wszystko kilka zdjęć chciałam Wam pokazać.



foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
Pierwszy tydzień (9.09.2013) rozpoczęłam z Anią w złotych tarasach - polowanie na prezenty dla Was (konkurs nadal trwa) Był to miły czas za co bardzo dziękuję :D

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
Wieczorkiem zasiadłam z Bartkiem do naszego ulubionego serialu House. Od niedawna mamy tradycję że zawsze wieczorem oglądamy przynajmniej jeden odcinek.

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
Pod koniec tygodnia mieliśmy duży niedobór magnezu ... no dobra dobra była chcica na dobrą czekoladę. Dlatego odpakowaliśmy misia z Lindt ! Mniam mniam był przepyszny :D

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
Następnego dnia pojechaliśmy do Saturna szukać klawiatury dla mnie ... oczywiście nic nie kupiłam ale myślę nad tą - co o niej myślicie ?

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
We środę po odwiedzinach u Babci pojechaliśmy z Bartkiem do Kebab King na coś dobrego - to był świetny czas razem, odcinając się od wszystkiego.

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
W piątek wpadłam na pocztę sprawdzić czy coś jest w skrytce - nooo i było. Bardzo dziękuję Ani za taki prezent. Cieszyłam się jak dziecko !

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
Wieczorem poszłam do kina na film Diana... nie będę nic zdradzać. Powiem tylko jedno - Warto zobaczyć i zastanowić się czym jest dla Nas miłość

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
W nocy wpatrywałam się w przepiękny księżyc. Nigdy nie widziałam takiego - bardzo jasny i wyraźny.

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
W weekend byliśmy u rodzinki a tam znaleźliśmy koszulkę którą kiedyś kupiłam Bartkowi :) hehe

foto tydzień # 3 fot. Anioł Na Resorach
Zgadzacie się z tym żartobliwym hasłem ?

To już koniec :) Mam nadzieję że w tym tygodniu będę miała dla Was więcej ciekawych zdjęć :) Przed nami ciężkie miesiące i duże zmiany w naszym życiu (o czym dowiecie się za jakiś czas)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego :)
Bogusia



  

4 komentarze:

  1. Koszulka na wypasie;) a pani Ania jaką śliczną buźkę ma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką koszulkę kupiłam znajomemu hihih ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusia, ja zostaję tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna, a koszulka mega :3 Pozdro! ;*

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.