sobota, 21 września 2013

Nowość w moim domu czyli co zawładnęło moje serce :)

Witajcie Moi Drodzy.
Przepraszam Was za to milczenie ... nie mam żadnych mocnych wymówek - po prostu życie biegnie tak szybko że czasem nie starcza mi czasu na wiele rzeczy, Koniec tłumaczeń, przechodzimy do sedna naszego dzisiejszego wpisu :)

Pamiętacie mój wpis o zapachach w moim domu? Nadal zapachy rządzą w moim mieszkanku tylko teraz moje serce skradły zapachy z bath and body works :) dokładnie mówiąc wtyczka z wymiennymi wkładami (mówię na nie szyszki)

Wiem że szał na firmę bath and body works jest wszędzie na blogach czy filmikach i może być to męczące. Ja długo opierałam się tej firmie mówiąc że dużo gadania o nic, a ceny ? niektóre przeginają.

Oczywiście pękłam po użyciu kilku produktów (mgiełki do ciała, żele antybakteryjne a teraz wtyczki zapachowe) Nadal nie jestem przekonana do balsamów czy świec (głównie ze względu na cenę) ale teraz nie odrzucam danego produktu tak łatwo.

Wracając do wtyczek zapachowych.
Szukałam prezentu dla mojej przyjaciółki Oli z okazji jej urodzin, Nie oszczędzam na prezentach zwłaszcza jeżeli chodzi o ludzi których kocham, cenię i są bardzo ważni w moim życiu. Kilka drobnych rzeczy już miałam ale brakowało tego czegoś. Zdecydowałam się wejść do bath and body works - no i wpadłam.

Kupiłam Oli (chwilę później także sobie) wtyczkę oraz dwa zapachy, Obie mamy te same zapachy i jestem pewna że będzie zakochana w nich tak jak i Ja :)

W bath and body works była promocja - wtyczka i 2 zapachy za 45 zł (normalnie wtyczka kosztuje 25 lub 29 zł a wkład z zapachem 19.90 - więc cenowo bardzo się opłacało)

Tak oto prezentuje się wtyczka z zapachem :)

Zapachy jakie sobie wybrałam to amour paris oraz sweet pea (przyjaciółce wybrałam te same zapachy) Moim ulubieńcem jest sweet pea - mam z tego zapachu mgiełkę JEST BOSKI !

Tak prezentuje się sama szyszka (wkład) który powinien nam starczyć na 1.5 mc ciągłego używania (myślę że to odpowiedni czas za taką cenę)

Reasumując - zakochałam się w tych zapachach i intensywności jaką nie spotkałam w żadnych świecach, patyczkach czy innych produktach umilających nam przebywanie w mieszkaniu.

Polecam Wam serdecznie !

Do następnego
Bogusia

1 komentarz:

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.