wtorek, 8 października 2013

Foto tydzień # 4

Witajcie Kochani :)
Jestem mega spóźniona a do tego trochę nie trzymam się planu by foto tydzień pojawiał się NAPRAWDĘ co tydzień. Postaram się nad tym popracować !
Dziś baaardzo krótka notka bo mam dosłownie kilka zdjęć ... moja głowa ostatnio była zajęta wyłącznie Bartka chorobą więc odstawiłam Bloga czy You Tube. Teraz jest już ok, dlatego wracam ze zdwojoną siłą :) (od rana pstrykam fotki by w niedzielę wstawić dla Was fajny materiał)

Ok startujemy !


Foto tydzień # 4 - Anioł Na Resorach

  Fotka jeszcze ze szpitala, czekamy na Bartka wypis :) Mocno zmęczeni ostatnim czasem ale na reszcie do domu.
Foto tydzień # 4 - Anioł Na Resorach
Jeszcze tylko wyciągamy wenflon, przebieranko / pakowanko i do domu!

Foto tydzień # 4 - Anioł Na Resorach
 Wieczorem zabrałam się za paznokcie ! Piękny kolor z firmy Color Club, jestem zakochana !!! (Color Club 1002 East Austin)

Foto tydzień # 4 - Anioł Na Resorach

Nareszcie razem :)

Foto tydzień # 4 - Anioł Na Resorach
W niedzielę spotkałam się z całą gromadką mojego rodzeństwa (w sumie jest nas 5tka :) ) Wypiliśmy wspólnie herbatkę, pośmialiśmy się - fajnie było tak pozytywnie zakończyć tydzień.

Foto tydzień # 4 - Anioł Na Resorach
Niestety knajpa nie miała czarnej aromatyzowanej herbaty, więc wzięłam czarną z cytrynką... akurat by się rozgrzać :) A wy jakie herbaty lubicie ?

Całuję i do zobaczenia niebawem :*
Bogusia

4 komentarze:

  1. Bogusiu, ciesze się, że wszystko dobrze się skończyło! Dużo zdrowia dla Bartka i Miłości dla Was! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah te paznokietki! Piękne ;)
    Pozdrawiam serdecznie Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Earl grey, z cukrem. :)) Albo miętową :))
    Ślicznie razem wyglądacie :) mnie z rodzeństwem też jest caluśka piątka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że zdrowie wróciło. A herbata to zawsze jest dobry pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.