niedziela, 13 października 2013

Foto tydzień # 5

Hey
Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym wpisie z cyklu foto tydzień ! :) Tym razem punktualnie a do tego z ogromną ilością zdjęć.
Ubiegły tydzień (7-13.10.2013) minął mi BARDZO intensywnie bo w naszym życiu szykuje się mały przełom i szykujemy się do niego dość intensywnie (nie, nie jestem w ciąży ;p hehe) Dokładnie o co chodzi dowiecie się tak za miesiąc, wtedy uchylę rąbka tajemnicy :)

Ok czas na zdjęcia :)

7.10 Bartek nie czuł się najlepiej ale wyciągnęłam go do Wola Park na romantyczny obiad z okazji naszej miesięcznicy którą mieliśmy 6.10 (mija nam już 4 lata i 11 miesięcy) Postanowiliśmy iść do Sphinx - porcja mnie przeraziła, na szczęście większą połowę mogłam zabrać do domu :) Bardzo lubię jeść w Sphinx a ich sosy - mniam
foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Do obiadku wzięłam sobie herbatkę malinową a Bartek pepsi :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Było bardzo miło :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Wychodząc z Wola Park (Warszawa) natknęłam się na nowo otwarte stoisko Golden Rose - jestem zachwycona że są tam bo nigdzie nie mogłam znaleźć ich pełnego asortymentu.

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Wieczorkiem zaczęłam się szykować na następny wielki dzień. Zaczęłam od paznokci (skórki zalane bo zdjęcie zrobiłam przed czyszczeniem) Lakier który mnie urzekł to Sally Nansen 420 Pacyfic Blue

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Paznokcie gotowe ! Teraz kreacja :) Zdecydowałam założyć lekką sukienkę (z kilku cieniutkich warstw) w odcieniu jasnej szarości, pod spód grube rajstopy dobrze przylegające, na sukienkę marynarka czarna z broszką - cały strój dnia możesz zobaczyć tu klik

8.10.2013
foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
We wtorek pojechaliśmy na Galę Człowiek Bez Barier do Pałacu Królewskiego :)
foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Tak prezentował się mój osobisty kamerzysta i miłość ma :D Uwielbiam facetów w koszuli i krawacie :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
konkurs Człowiek Bez Barier zakończył się dla mnie Bardzo owocnie gdyż otrzymałam nagrodę publiczności. Bardzo Wam dziękuję za te 1191 głosów na mnie ! Dyplom już wisi na ścianie :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Oprócz dyplomu dostałam gigantyczny bukiet kwiatów ... ahhh

9.10.2013
foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
We środę wieczorem pojechaliśmy na przed premierę filmu Chce się żyć. Bilety wygrałam na www.niepelnosprawni.pl i bardzo się cieszę że mogłam go obejrzeć. Recenzja niebawem :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Do kina Wisła jechaliśmy jak zwykle autobusem niskopodłogowym. Lubię autobusy, zwłaszcza teraz gdy normą jest to że są niskopodłogowe :) A wy lubicie komunikację miejską?

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
 Z autobusu przesiedliśmy się w metro... planuję nagrać dla Was filmik o Warszawskim Metrze okiem osoby na wózku - co wy na to?

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Tuż przed filmem :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Bartek nie byłby sobą gdyby w kinie nie miał pudełeczko M&M :D

11.10.2013
foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
W piątek pojechaliśmy do Arkadii szukać umywalkę i kilka drobiazgów w Leroy  Merlin, później miłe chwile w pizza hut ze znajomymi :D 4 osoby przy stoliku 2 osobowym ? było zabawnie :)

12.10.2013

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
W sobotę pojechaliśmy do Ikea ! Taka winda nas przywitała. Prawda że słodka ? Wybraliśmy meble (w piątek znów tam jedziemy bo nie było na magazynie to co chcieliśmy kupić)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Nie mogliśmy ominąć Ikea Food :D Obiady są tam pyszne i tanie :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Zakupy były malutkie ... zresztą zaraz sami zobaczycie :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
No to w piątek znów tu zawitamy :D

13.10.2013

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Dziś pojechaliśmy z Bartkiem na małą randkę do Kebab King (kochamy klimat jaki tam jest) a Ja odkryłam pyszny soczek !

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Na koniec dnia spacerek :)

foto tydzień # 5 - Anioł Na Resorach
Jak wiadomo by zbierać to zasiać trzeba :D No to zasialiśmy zioła kupione w IKEA ! Ciekawe co z tego będzie :)

Jak Wam się podobał nasz tydzień ?

Całuję gorąco !
Bogusia

7 komentarzy:

  1. Czytam i oglądam Cię od niedawna, ale już bardzo Cię polubiłam :)
    Gratuluję Nagrody Publiczności - należała Ci się !!!
    Te zdjęcia jedzenia - jestem głodna teraz. Winda cudowna.
    A na film się wybieram, ale nie mam z kim pójść :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fotorelacja :-) Pomysł na filmik o metrze, extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tydzień! A ten lakier *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kasuję komentarze wulgarne - taki wstawiłaś. Nie życzę sobie wulgaryzmów w na tym blogu. Jak lubisz to obrażaj innych i przeklinaj ile chcesz jednak nie każdy będzie to tolerował. Ja na pewno NIE

      Usuń
  5. Bogusiu w sobotę będę w ikea co to za zioła i jaka cena ? są jakieś do wyboru ?hmmmmm chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogusiu, oglądam sobie Ciebie od jakiegoś czasu... i wielki szacun w Twoim kierunku. Mega pozytywną jesteś osobą. I ps zastanawiam się dlaczego zawodowo nie jesteś wizażystką. Taki talent:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.