środa, 16 października 2013

Pierwsze Wrażenie - Make Up For Ever - Pro Finish

Witajcie :)
Dawno nie było na blogu nic kosmetycznego. Postanowiłam to dziś nadrobić pierwszą notką z cyklu "pierwsze wrażenie" Kocham tego typu filmiki na You Tube zwłaszcza Hani z kanału digitalgirl13 :)
Nie będę (raczej?) nagrywać takich filmików ale skupię się na notkach blogowych + zdjęciach. 

Dziś na tapetę weźmiemy :

Puder z firmy Make Up For Ever - Pro Finish a dokładniej rzecz biorąc próbkę którą otrzymałam będąc w salonie Make Up For Ever (ul. Mokotowska 58) 

Puder Pro Finish jest produktem mocno kryjącym. Może być stosowany jako samodzielny produkt (niby podkład) a także zwyczajnie jako puder wykańczający makijaż z mocno kryjącym efektem. 

Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach

 Próbka jaką posiadam to kolor 117 i ma 1.5 g. więc jest naprawdę spora.

Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach

 W środku jest gąbeczka (w miarę ok choć wolałam nakładanie pędzlem) 

Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach
 Tak wygląda tył opakowanka gdyby ktoś chciał znać więcej szczegółów. 

Pro Finish marki MUFE to nowość na rynku polskim. Nie jest to tani produkt ale jakość zadziwia. Nakłada się go extra (pędzlem dla uzyskania lekkiego krycia lub gąbeczką tak gdzie potrzebujemy solidne krycie)

Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach
Nie daje efektu pudrowości, nie brudzi (tak jak podkłady) ale cery naprawdę tłuste nie będą zachwycone. Niestety bez przypudrowania go pudrem z Kryolan Anti Shine świeciłam się po 1h... słabo choć to nie było świecenie extremalne. 

Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach

Tak moja twarz wyglądała po samym nałożeniu pudru 


Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach

Podsumowując plusy i minusy z mojego pierwszego wrażenia 

+ świetnie się nakłada
+ można stopniować krycie 
+ bez problemu możemy go używać jako podkład
+ nie brudzi
+ nie daje efektu pudrowej skóry


- cena (ok 160 zł albo i więcej, ja mam tylko próbkę ale podkłady MUFE są drogie)
- po 1 h zaczęła mi się buzia świecić więc przypudrowałam. Całość była ok 5/6 h (test od 15:00 do 20:00)


Pierwsze Wrażenie # 1 - Anioł Na Resorach

Co uważacie ? Używałyście tego produktu już?

Info dla kosmetykomaniaczek :)
Na ul. Mokotowskiej 58 jest salon Make Up For Ever który jest ogromny. asortyment jest zdecydowanie większy niż w Sephora ponad to jeżeli zajmujecie się makijażem to możecie się starać o zniżkę 30%. 
Ja już zniżkę otrzymałam z czego BARDZO się cieszę.

Niedługo zrobię konkurs dla Was na You Tube, nie wykluczone że wybiorę coś właśnie z MUFE :)

Pozdrawiam Ciepło :)
Bogusia

4 komentarze:

  1. No to byłabym strasznie wkurzona gdybym tyle kasy wydała na taki produkt. Jak już wydać tyle, to produkt musi być idealny.
    P.S. Ładnie wyglądasz, świeżo i promiennie, buziaczki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze mimo wszystko fajnie prezentuje się na twarzy, ja zawsze przypudrowuje twarz, więc pewnie by mi to nie przeszkadzało :-)

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.