wtorek, 22 kwietnia 2014

BeGlossy by Anioł Na Resorach z moją siostrą :)



Witajcie Kochani ! Mam nadzieję że u Was wszystko ok a święta minęły Wam radośnie :)

Zgodnie z zapowiedzią w jednym z ostatnich filmików chciałabym Wam pokazać dość nietypowe otwarcie pudełeczka BeGlossy by Anioł Na Resorach, nietypowe bo po raz pierwszy z gościem specjalnym czyli moją Siostrą Lidką. Tak jak Wam mówiłam w filmiku zawartość pudełka skomponowałam sama i mam tą przyjemność że  4 osoby dostaną ode mnie takie pudełko. Pierwszą obdarowaną jest moja siostra a reszta leci do moich widzów :) Jak zdobyć pudełko ? Wystarczy być subskrybentem kanału Anioł Na Resorach i wziąć udział w konkursie. Więcej dowiecie się oglądając filmik :)  





Czas rozpakować pudełko i poznać opinię Lidzi na temat BeGlossy by Anioł Na Resorach - potraktujcie opinie jako "pierwsze wrażenie" gdyż siostra użytkowała te produkty zaledwie tydzień :)


 Lidzi bardzo spodobał się sposób pakowania kosmetyków, czy zawartość też przypadła do gustu ? Sami zobaczcie :)

 1. Maskara Benefit They're Real!

Opinia Lidzi - Super szczoteczka, która równomiernie rozprowadza tusz. Rzęsy są wydłużone i pogrubione przez cały dzień a tusz nie kruszy się.

 2. Błyszczyk L'oreal

Opinia Lidzi : przepiękny kolor, w którym czuję się naturalnie a zarazem elegancko. Super smakuje i fajnie nawilża usta.

 3. Puder do mycia twarzy Yasumi 

Opinia Lidzi - dokładnie oczyszcza skórę i pozostawia gładką, lekko naprężoną. Jednak nakładam krem w wyniku uczucia lekkiego przesuszenia. Mimo to polecam.


 4. Krem rozświetlający pod oczy i na powieki z Gosh 

Opinia Lidzi - widoczny efekt od razu. Podczas aplikacji kuleczki super masują okolice oczu i dają uczucie odprężenia.

 5. Krem do biustu z Clarena 

Opinia Lidzi - ładnie pachnie, nawilża skórę i pozostawia ją delikatną. Ujędrnienia nie zauważyłam, ale chyba przez to, że tak bardzo mój biust tego nie potrzebuje :)

Podsumowanie 

 "Jeszcze raz dziękuję - super dobrane kosmetyki. Świetnej jakości i bardzo przydatne na co dzień. Mój ulubiony kosmetyk z BeGlossy to - BŁYSZCZYK! Dodam jeszcze, że jego eleganckie opakowanie i kompaktowy rozmiar świetnie pasuje do każdej damskiej torebki.
Z całego BeGlossy jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję że Ci co wygrają takie same pudełka też będą tak zadowoleni jak Ja"

Cieszę się że mojej siostrze tak przypadły do gustu kosmetyki które skompletowałam do idealnego BeGlossy by Anioł Na Resorach ! 

Dajcie znać co uważacie o zawartości pudełka. Bardzo dziękuję mojej siostrze że zechciała powiedzieć swoje odczucia na temat BeGlossy na łamach bloga :) Liczę że kiedyś zgodzi się na wspólny filmik ! 

Całuje! Bogusia :)

5 komentarzy:

  1. Bogusiu super pomysł na wspólny film z siostrą!! Widać że tak jak ty jest przesympatyczną, wesołą osobą. Kosmetyki w pudełku naprawdę fajne pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusia siostrę masz widzę też super...Pozdrawiam i całuje Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka masz przyjemna siostre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie do kremu Clarena - mistrzowskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że siostra się cieszy z zawartości pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.