piątek, 12 grudnia 2014

Dawno mnie nie było :D

Witajcie !
Dawno mnie nie było i nie mam się co tłumaczyć ... ciągle coś mi stawało na drodze a najczęściej lenistwo ... 

Mimo wszystko postanowiłam reaktywować bloga ! Niedługo pojawi się nowa szata graficzna a ja skupię się w dużej mierze na kosmetycznej stronie :)

Od razu przejdziemy do rzeczy !

Dziś chciałabym Wam powiedzieć o pewnej usłudze która jest w Douglas od kilku tygodni i w teorii miała być HITEM! Mówię tu o usłudze nazwanej Color Expert :) Gdy usłyszałam o tym u Rock Glam Princess to strasznie się "podnieciłam" tym że wreszcie każdy będzie mógł dobrać kolor podkładu idealnie pasującego do cery.

fot. Anioł Na Resorach

 
Jak to miało działać (w teorii) ??? Pani X (klientka potrzebująca pomocy w dobraniu podkładu) przychodzi do Douglas a ekspert makijażowy przeprowadza badanie przy pomocy małego, zgrabnego urządzenia. Wszystko miło i sprawnie. Na oczyszczoną twarz, przykłada się w 3-4 miejscach owe urządzenie. Po kilku sekundach w komputerku pani ekspert wyskakują podkłady dostępne w Douglas idealne dla Pani X. Usługa kończy się nałożeniem idealnego podkładu, przypudrowaniem oraz wykończeniem makijażu (róż / bronzer)

fot. Anioł Na Resorach

Niestety to tylko teoria ...

fot. Anioł Na Resorach

Zanim zaczęłam polecać to koleżankom czy siostrom, poszłam przetestować usługę na własnej skórze ! Oczywiście sama sobie potrafię dobrać podkład i nie mam z tym większego problemu jednak nie zdradzałam się z tym faktem :) Wybrałam Douglas w Centrum Handlowym Arkadia (Warszawa), podeszłam do pani z pytaniem o usługę, po ok 5 minutach przyszła do mnie Pani która miała się mną zająć. Przy stanowisku pani nie zapytała czy mam podkład na twarzy (już nie mówiąc o jakimś oczyszczeniu badanego obszaru) Urządzenie wybrało dla mnie podkład ... Pani poszła po tester. Na pierwszy rzut oka wiedziałam że kolor jest za ciemny o 2-3 tony i wpada w pomarańcz (marchewkę). Pani ekspert nałożyła mi na twarz plamę podkładu na czoło mówiąc że jest idealnie, na to stwierdziłam że podkład baaardzo się odcina i jest pomarańczowy... Po 3 próbach (cały czas przynoszonych jaśniejszych podkładów) byłam cała w łatki... niestety pani nie zmywała tego co nałożyła, Po ok 30 minutach stwierdziłam że to nie ma sensu ... poprosiłam o zmycie i nałożenie konkretnego koloru (który wiedziałam że jest ok) Pani nałożyła mi go, przypudrowała i podziękowała mi...

Reasumując.

Nie polecam tej usługi ! Moim zdaniem urządzenie się myli (w moim przypadku o 3 tony) a sama usługa nie jest tak komfortowa jak się ogłasza wszędzie. Nie mam nic do pani ekspert gdyż sama mi przyznała że się dopiero uczy (było to nawet urocze zwłaszcza że była w wieku mojej mamy).  Największe zastrzeżenie mam do samego urządzenia i higieny pracy.

Jeżeli chcecie dobrze dobrać sobie podkład to zachęcam udać się np. do salonu MAC, Make Up For Ever czy jakiejkolwiek wizażystki z doświadczeniem zawodowym lub ogromną pasją :)
Po za tym pamiętajcie - kolor podkładu sprawdzamy na żuchwie nie na dłoni i czekamy 1-2 minuty by sprawdzić czy podkład nie ciemnieje :) 

Dajcie znać czy byłyście na tej usłudze w Douglas i co o tym myślicie ! Jestem ciekawa Waszych wrażeń.

Całuję i widzimy się niedługo !

Bogusia

4 komentarze:

  1. Pewnie wszystko zależy od osoby która przeprowadza daną analizę, niestety w Twoim przypadku nie może być mowy o profesjonalnej pracy. Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chciałaś przez to powiedzieć "niestety w Twoim przypadku nie może być mowy o profesjonalnej pracy" bo nie bardzo rozumiem :)

      Usuń
  2. Z tego co piszesz faktycznie...porażka :( A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to właśnie bardzo zależy od osoby wykonującej "test"... Nie oczyściła twarzy? Zatem trudno się dziwić, że urządzonko źle dobrało kolor... W sumie fajnie jakby ktoś poszedł do innego Douglasa i sprawdził też. Bo pytanie, czy obsługa dostała sprzęt i kazali sobie radzić, czy mieli szkolenie i po prostu Pani, która Ciebie obsługiwała nie zastosowała się do procedur... :) Teraz to już sama jestem ciekawa :) :)

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.