wtorek, 16 grudnia 2014

Urodzinowe Marzenia !

Tak jak Wam zapowiadałam w filmiku przychodzę do Was z kilkoma urodzinowymi słowami ...

Dziś kończę 26 lat ! Jest to wyjątkowy dzień w roku w którym podsumowuję to co było i co chciałabym by się ziściło... W moim życiu najważniejsze były i będą zawsze dwie rzeczy - Wiara i Marzenia !

Gdy byłam nastolatką marzyłam o tym by wyprowadzić się z domu, usamodzielnić, kochać i być kochaną. Wtedy było dla mnie to takie nie realne a modlitwy o to czasem wydawały mi się bez sensu. Pamiętam jak ludzie twierdzili że nie dam sobie rady, że zawsze będę przy rodzicach "mała, biedna, chora Bogusia" Dziś moje życie wygląda całkiem inaczej a ludzie których spotykam na swojej drodze zawsze mnie pytają "Jak tyś to zrobiła", odpowiadam - To siła marzeń i dążenie do ich spełnienia sprawiły że jestem szczęśliwa ! Oczywiście nie było kolorowo i łatwo ale marzenia o które się walczy lepiej smakują a dotarcie do mety jest prawdziwym zwycięstwem bez względu na to czy jesteś pierwszy czy ostatni. Mój Tata zawsze mówił że jestem fabryką marzeń do spełnienia !


 Nie przestaje marzyć i walczyć o swoje marzenia ! 

Teraz na "tapecie" są marzenia ...

1. znaleźć stabilną pracę w której czułabym samorealizację i spełnienie zawodowe ...
2. Nasz ślub ... piękny i radosny w gronie najbliższych !
3. Wyjechać za granicę ... ostatni raz była po za Polską w wieku 13 lat :)

A Wy o czym marzycie ? Takie pytanie zadałam wam w konkursie urodzinowym !



Do wygrania :)

Nagroda A. Katalog kosmetyków Make Up For Ever oraz pokrowiec na Iphone 5 z logiem MUFE
fot. Anioł Na Resorach
 Nagroda B.Cienie z KIKO (2 z serii Water nr. 228 i 201 oraz jeden wypiekany czarny z drobinkami) Lakier do paznokci KIKO, puder Ben Nye w kolorze Fair (pudełeczko 30 ml) oraz zestaw próbek podkładów z Make Up For Ever !
fot. Anioł Na Resorach


fot. Anioł Na Resorach
fot. Anioł Na Resorach

fot. Anioł Na Resorach




Całuję serdecznie i życzę Wam byście realizowali swoje marzenia i nie bali się walczyć o nie !!!
Bogusia :)


4 komentarze:

  1. Marzenia, piękna sprawa - czasem wydają się tak nierealne, nieosiągalne...ale warto je mieć, to na pewno - bo jeżeli można je ziścić siłą własnych przekonań? :)
    W tej chwili marzę o powiększeniu rodziny, spotykam wiele trudności z tym związanych ale bardzo mocno wierzę, że w końcu mi się uda, i będziemy z mężem najszczęśliwszymi rodzicami pod słońcem :) Pozdrawiam Cię serdecznie Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebista jestes <3 Podziwiam Cie bardzo za determinacje. I tez sie zastanawiam jak Ty to zrobilas. Tez mam kilka marzen i opisze je w zadaniu konkursowym. A te kosmetyki z drugiego zestawu bardzo by mi sie przydały...zwlaszcza puder Ben Nye o ktorym marze juz od jakiegos czasu ,no i te piekne cienie,probki , lakiery...w sam raz na sylwestra... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Bogusiu a ja tak poza konkursem ,poniewaz mieszkam daleko .Z okazji twoich urodzin oczywiscie zycze Tobie bardzo duzo zdrowia .obys nigdy wiecej nie chorowala ,znalezienia swojej wymazonej pracy .Powodzenia w zyciu osobitym I obys byla szczeliwa dalej w swoim zyciu . Pozdrawiam Cie cieplutko .Pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes mala wzrostem ale za to twoje serce jest tak wielkie jak nasza planeta bylo by smutno bez ciebie i bez twoch filmikow :)

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.