środa, 24 grudnia 2014

Zmiany na blogu !

Kochani !
Ja tylko na chwilkę ... zaraz idę spać ale musiałam Wam powiedzieć że na blogu zachodzą pewne zmiany. Zauważyliście pewnie zmianę grafiki... tamten szablon trochę mnie  już męczył więc postawiłam na lekkość w kolorach. Po za tym chciałabym by blog był skierowany na wizaż, kosmetyki itp więc grafika też musi to wyrażać :)

Dajcie znać czy Wam się podoba - To nie koniec zmian :) jeszcze trochę pracy przed nami

P.S Dziękuję mojej koleżance Oli za pomoc w stworzeniu grafiki :)

4 komentarze:

  1. Powodzonka Aniołku :) Zapowiada się interesująco. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ta grafika, jest prosta, delikatna, bo przeciez tresci i obrazy kolorowe. Wszystko pieknie wspolgra.
    Zdrowka Bogusiu :)))

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.