niedziela, 11 stycznia 2015

Wspomnienia ...



Witajcie w nowym roku ! 

Na wstępie moim czytelnikom życzę wszystkiego najlepszego… bądźcie szczęśliwi i dawajcie szczęście innym w tym roku ! Wszystko co dajemy wraca ze zdwojoną siłą więc nie zapomnijcie dać ciepła, miłości, zrozumienia, akceptacji, wrażliwości i uśmiechu tym którzy tak bardzo potrzebują tych uczuć!

Dlaczego takie życzenia ? hm… Niestety to co dzieje się dookoła coraz bardziej mnie przeraża… Ludzie mają w sobie tyle nienawiści, jadu, zgorzknienia i pustki że nasz piękny świat staje się piekłem na ziemi … Mój Tata powtarzał mi w dzieciństwie że nigdy nie zmienimy całego świata ale mamy wpływ na nasz mały świat dlatego zachęcam Was, czyńcie dobro nawet gdy to co Was otacza jest przepełnione goryczą … 

 

Dziś Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ma swój 23 finał… znów zbierają kasę na najmłodszych i najstarszych. Nie będę oceniać tego jak funkcjonuje fundacja, nie ocenię Owsiaka ani internautów którzy są podzieleni w swej ocenie. Nie mnie jest oceniać ! Mimo wszystko… do końca życia i jeden dzień dłużej będę wdzięczna WOŚP za sprzęt który ratował moje życie. Nigdy nie mówię Wam o mojej chorobie bo uważam że to mało ciekawy temat … mimo wszystko pamiętam 18 operacji które ratowały moje życie lub sprawiały że moje kości stawały się mocniejsze. ZAWSZE przy moim łóżku czy w sali operacyjnej stał sprzęt z serduszkami… Jeżeli nie wiecie na co idzie kasa to zapraszam do szpitali… otwórzmy oczy i zobaczmy dzieciaki podłączone do maszyn które dają im życie !

Kiedyś zapytałam Was ile jest warte życie ? Dla mnie jest ono bezcenne … tyle razy mogłam je stracić ale dzięki Bogu, lekarzom i tym serduszkom jestem tu z Wami… Nie wiem jak długo będę - ale dziękuję Bogu za każdy dzień, za każdy oddech, uśmiech i łzy szczęścia ! Wrzucając kasę do puszki nie myślę o niczym innym tylko o TYM ile jest warte życie !

A dla Ciebie ?

ILE   JEST   WARTE   ŻYCIE ? …

:* Bogusia   

11 komentarzy:

  1. tej kasy mogloby byc wiecej gdy nie wyzej wspomnialy pan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej kasy nie byłoby w ogóle gdyby nie wyżej wspomniany Pan

      Usuń
  2. Tej kasy nie byłoby WCALE, gdyby nie wyżej wspomniany Pan!

    Przepraszam, Bogusiu, że mój komentarz zaczęłam od powyższego zdania, ale bardzo denerwuje mnie ludzkie niemyślenie. Ja od piątego Finału WOŚP wspieram, jako wolontariuszka również, choć od 4 lat w nieco inny sposób; nie chodzę z puszką, ale przekazuję na aukcje różne przedmioty wykonane ręcznie, a przed 18 Finałem razem z koleżanką Karoliną Sykut wpadłyśmy na pomysł, by wspierać WOŚP w niekonwencjonalny sposób - stworzyłyśmy akcję FLORYŚCI DLA WOŚP. Akcja co roku jest powtarzana (w tym roku również studio zapełni się kolorowymi i pachnącymi bukietami!), choć już bez naszego czynnego udziału, co nie jest teraz już ważne, najważniejsze, że ją powołałyśmy z Karolą do życia! Zawsze będę wspierać WOŚP, bo wiem, ile to granie znaczy dla milionów Polaków, ilu Polakom uratowało życie! Poza tym... ach, dużo mogłabym pisać, ale każdy ma swoje sumienie i jeśli potrafi myśleć, to dojdzie do mądrych wniosków!

    Tak jak Ty - również uważam, że dobro powraca, poza tym - czyniąc dobro żyje się lepiej, ciekawiej i poznaje wartościowych ludzi.

    Serdeczności przesyłam i idę wreszcie spać, bo kiedy wstanie dzień - trzeba zagrać razem z Jurkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu, ale są jeszcze na tym świecie ludzie, którzy bezinteresowanie chcą pomagać i mają dobre serca....Dzięki Bogu. Życzę Ci, abyś nigdy już nie musiała się smucić przez złośliwych, podłych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wośp to piekna akcja dzieki niej tyle ludzi moze byc uratowenych i djagnozowanych wczesniej a pan jurek to czlowiek o wielkim sercu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co roku wpłacam pieniążki do puszki lubie pomagac. Ja takze życze wszystkiego najlepszego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) też jestem osobą niepełnosprawną :) Zapraszam na mojego bloga http://tolerancyjna92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. b.dobrze napisane :)
    blooomy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogusiu, jestes przekochana kobietka :)) Znalazlam Twoje filmiki na YT zupelnie przypadkowo i pase sie doslownie ich trescia. Postanowilam juz przenigdy nie narzekac, gdy cos mnie zacznie ugniatac. Wtedy przypomne sobie Twoj usmiech i Bartka dobry humor. Dziekuje Wam za to, zycze zdroweczka i Szczescia na dlugie lata :))

    OdpowiedzUsuń

wszelkie wulgarne komentarze pozostaną usunięte dlatego proszę o rozważne komentowanie.