piątek, 26 lipca 2013

Foto relacja z Gdańska / Sopotu

Mimo że nasz weekend w Gdańsku był jakiś czas temu, postanowiłam się z wami podzielić foto relacją z tych kilku dni :)
Więcej możecie zobaczyć na You Tube w naszych Vlogach :)

Na początek kilka zdjęć z samego Gdańska w którym (jak już wiecie) jestem zakochana, będę tam wracać na 100%

fot. AniołNaResorach
Kolejnego dnia trafiliśmy do Sopotu - a tam, słońce, gofry, morze i delektowanie się chwilami na maxa !

for. AniołNaResorach

fot. AniolNaResorach

Udało nam się nawet wpaść do Opery Leśnej :) Jak widzicie było intensywnie !
fot. AniolNaResorach
 Ostatniego dnia pływaliśmy tramwajem morskim, podziwiając Gdańsk z całkiem innej perspektywy :)
fot. AniołNaResorach

fot. AniolNaResorach
 W dniu wyjazdu zahaczyliśmy jeszcze o Stocznie Gdańską.
fot. AniolNaResorach
 Na koniec coś dla łasuchów :D 6 lipca minęły nam z Bartkiem 4 lata i 8 mc. bycia razem, tak właśnie świętowaliśmy !
fot. AniolNaResorach

Już się nie mogę doczekać następnego wypadu do Gdańska.
A wy lubicie Gdańsk ?

Całuję Ciepło !

Bogusia

6 komentarzy:

  1. Kocham morze :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu zdjęcia są śliczne a wy razem wyglądacie bardzo pęknie pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację Gdańsk jest piękny, ja od 26 lat mieszkam pod Gdańskiem uczyłam się i pracuję w Gdańsku i ile razy bym nie była nam Motłwą czy na Długiej to zawsze jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tydzień temu wróciłam również ze swojego nadmorskiego urlopu, byłam w Ustce :) Właśnie przeglądałam zdjęcia i tak się zastanawiam gdzie te 10 dni urlopu tak szybko uciekły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za Gdańskiem :-) ale widzę, że świetnie się bawiłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)