sobota, 27 lipca 2013

Jak tu nie kochać Neony ?

Witajcie kochani !
Kolejna notka leci w waszą stronę i to z wielkimi emocjami :)
Dziś jadąc po standardowe zakupy do TESCO weszliśmy z Bartkiem do CCC gdzie ogromny plakat informował o mega wyprzedaży -40% na wszystko. Na początku byliśmy sceptyczni do czasu gdy zobaczyłam piękne buty (w dziale dziecięcym) o soczystych neonowych odcieniach.

Buty są firmy NellyBlu

fot. AniołNaResorach
Do wyboru mieliśmy dwa kolory - żółty i koralowy (wpadający mocno w pomarańcz)  Długo myślałam które buty kupić... postanowiłam więc że zwinę obie pary ! ha ha za taką cenę ? chyba każdy by wziął. Za obie pary zapłaciłam w sumie 40 zł :)

Żółte buty mam w rozmiarze 28

fot. AniołNaResorach

Koralowe w rozmiarze 29

fot. AniołNaResorach

Czyż nie są słodkie ? Mam świadomość że nie nadają się na co dzień / do wszystkiego ale latem trzeba szaleć z kolorami :)

fot AniołNaResorach

Rzadko spotykam tak piękne buty i to bardzo wygodne w dziale dziecięcym (takie które nadają się dla 24 latki to rzadkość, królują za to hello kity, serduszka i kwiatki hehe )

fot AniołNaResorach
  
Gdzie polecacie kupić buty dziecięce dla ciut starszych kobiet ?

Zapraszam do filmiku o moich butach na You Tube










Całuję !
Bogusia

8 komentarzy:

  1. Bogusiu na dziale dziecięcym w h&m wczoraj widziałam piekne:) pozdrawiam z Górczewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z Tobą :) wiem jak ciężko znależć fajne buty gdy jest się 'niewymiarowym' ;) Dlatego każda zdobyta para to dla mnie radość :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki są przepiękne ! Juz sobie wyobrażam super stylizacje w Twoim wydaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W Zarze. lepiej dać więcej raz i mieć coś co można załozyc do wszystkiego i na kazdą okazję niż kupować kolejną stricte dziecięcą parę. W zarze i tak są wyprzedaże - para 40zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważasz że to co kupiłam wygląda jak dziecięce ?
      W Zarze przymierzałam buty i niestety moja stopa nie pasuje w ich buty. Mam za duże podbicie i za szeroką stopę. Mam nadzieję że kiedyś coś upoluję w zarze bo robią piękne buty.

      Usuń
  5. Super butki! Na lato jak znalazł :)
    Cieszę się ogromnie, że znalazłam Twojego bloga ^^ Śledzę Cię na YT, a teraz jeszcze na blogu :)
    Pozdrawiam Cię Aniołku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż ja nie mam problemów z kupnem butów, za to moja siostra starsza ode mnie o 3 lata ma rozmiar 33 i jej również trodno znaleźć jakieś buty. Ale może to dlatego, że mieszkamy w małym miasteczku :]
    Pozdrawiam cieplutko :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej jeśli szukasz małych butów to szczerze mówiąc popatrz w chińskich marketach. Oni mają dość małe rozmiary i do tego zaniżane. Może akurat coś znajdziesz ;)
    Jestem z Tobą od Twojego trzeciego filmu na youtube. Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowia i powodzenia :*

    Agita

    A jeśli masz ochotę i chwilę poczytać o tańszych kosmetykach to serdecznie zapraszam ;)
    http://agitamakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)