czwartek, 8 sierpnia 2013

Anioł Na Resorach - Make Up krok po kroku # 1

Witajcie !
To pierwszy tego typu wpis z foto makijażem i nie sądziłam że tworzenie go będzie tak fajną zabawą. Zamierzam dużo częściej wstawiać Wam foto makijaże :)

Nie ma co więcej się rozpisywać ruszamy z makijażem !

fot. AniolNaResorach
1. Zacznijmy od przygotowania naszej skóry. Zawsze przed makijażem tonizuję twarz a następnie nakładam lekki krem. W tym przypadku użyłam Toniku z Tołpy o właściwościach nawilżających oraz kremu La Roche Posay Edaclar Duo (jest on przeznaczony dla cery trądzikowej, zamierzam o nim zrobić recenzję)

Zaczynamy od oczu aby nic nam się nie osypało na nałożony podkład.

fot. AniolNaResorach
2. Na oko nakładamy bazę pod cienie Urban Decay Original. Następnie białą kredkę z NYX o kolorze milk. Kredkę dokładnie rozcieramy. Dzięki niej nasze cienie będą mocno nasycone.

fot. AniolNaResorach

 3. W wewnętrznym kąciku nakładam cień z palety Lime Crime o odcieniu mandarynkowym (na końcu pełna lista i numerki produktów które użyłam)

fot. AniolNaResorach


 4. Na środek ruchomej powieki nakładam intensywny pomarańczowy z palety NYX (cień jest delikatnie satynowy). Nakładamy go wklepując / wciskając cień. Nie dochodzę nim do zewnętrznego kącika gdyż tam będzie nasz ciemny akcent.

fot. AniolNaResorach

5. Biorę pierwszy pędzelek z moim mandarynkowym cieniem i dokładam go w wewnętrzny kącik. Następnie puchatym pędzelkiem do blendowania nakładam mandarynkowy cień tak by rozetrzeć ostre linie w załamaniu powieki.

fot. AniolNaResorach
6. W wewnętrznym kąciku nakładam cień który jest żółty ale wpada w złoto. Ten cień ma mam rozświetlić kącik oka i dodać takiego złoto piaskowego akcentu. Aplikuję go bardzo precyzyjnym pędzelkiem.

fot. AniolNaResorach

7. W zewnętrznym kąciku - załamanie powieki oraz ponad załamania aplikuję szaro brązowy dość ciemny kolor (Inglot). Cień nakładam, puchatym pędzelkiem tak by nakładając otrzymać efekt idealnego roztarcia.

fot. AniolNaResorach

8. Pod łukiem brwiowym nakładam beżowo biały matowy cień. Nakładam go puchatym pędzelkiem. Tym cieniem rozcieram granicę ciemnego koloru.

fot. AniolNaResorach

9. Wiecie że ja kocham się w kreskach :) Tym razem nie zrobiłam jej żelowym linerem - nie chciałam by makijaż był ciężki i przerysowany. Dlatego zdecydowałam się na kreseczkę robioną cieniem do tego lekko iskrzącym. Kreskę rysuję dość cienką, łącząc ją z ciemnym cieniem w zewnętrznym kąciku.

fot. AniolNaResorach

10. Powieki gotowe. Czas na rzęsy. Najpierw nakładam bazę pod tusz do rzęs z Make Up For Ever

fot. AniolNaResorach


 11. Po chwili na bazę nakładam tusz do rzęs - tym razem z Astora BOOM (moim zdaniem nie najgorsza maskara)

fot. AniolNaResorach
12. Oczy w pełni gotowe. Czas zając się twarzą. Na początku nakładam po oczy korektor rozświetlający. Rozcieram go pędzelkiem syntetycznym kulkowym.

fot. AniolNaResorach

13. W tym makijażu użyję podkładu Make Up For Ever HD. Nakładam go odrobinę i rozcieram palcami - Obecnie (jak wiecie) są straszne upały więc nie chcę mieć dużo podkładu na twarzy, jedynie ujednolicony kolor skóry.

fot. AniolNaResorach

14. Upały jakie teraz mamy zmuszają mnie do używania mocno matujących produktów dlatego używam bardzo dobrze matujący puder KRYOLAN anti shine. Nakładam go pędzlem, wciskając go w najbardziej świecące się miejsca na twarzy.

fot. AniolNaResorach

15. Aby podkreślić policzki używam bronzera z Inglota. Nie konturuję twarzy, jedynie lekko brązowię skórę dając jej delikatną opaleniznę.

fot. AniolNaResorach

16. Na usta nakładam błyszczyk z Bell Rotal Glam o kolorze idealnego nude :)


Makijaż gotowy. Zobaczcie sami efekt końcowy !

fot. AniolNaResorach


fot. AniolNaResorach

 Pozdrawiam Ciepło !
Piszcie co uważacie o foto makijażach ?

Bogusia




















15 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! :) Ja niestety nie umiem się malować. Ograniczam się do tuszu do rzęs i pomadki, choć w wakacje to już wcale mi się nie chce malować. Poza tym, mam dopiero szesnaście lat :) Po co mi to :D
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo. zdjęcia super.
    mnie się pomysł bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, letnia propozycja. :) Ja na wakacje tylko krem BB i tusz :D Oczywiście nie ruszam się z domu bez pomadki z Nivei, ale to chyba takie moje zboczenie szkolne. ;) Poza tym jeszcze dla mnie za wcześnie na makijaż mocniejszy, ale będę malować i czesać swoją chrzestną na imprezę, więc na pewno jej pokażę tą propozycje bo wydaje mi się bardzo interesująca. :)
    Pozdrawiam gorąco!! :) Chociaż w te upały może lepiej zimno ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. super:)Piękny ten pomarańcz na oku. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga może Aniołku wpadnie Ci coś w oko z moich błyskotek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre połączenie kolorów :) Pod błyszczyk na usta założyłaś trochę podkładu?
    Powiedz mi jeszcze kochana czy ten błyszczyk utrzymuje się trochę na ustach, czy jest to chwilowe i zaraz nie ma po nim śladu? Bo kolor ma zjawiskowy, taki którego szukam :D I zapraszam w moje blogowe raczkowania makijażowe ;*

    Buziaki :)
    Ola
    finezjakolorem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super chcemy więcej, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ♥ Serdecznie Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny makijaż,
    mam nadzieję, że będzie więcej podobnych notek;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z takimi wpisami krok po kroku, może i ja wreszcie nauczę się podstaw makijażu, bo kompletnie nie potrafię się malować ! Proszę o więcej, także takie najprostsze, zwykłe dzienne makijaże. Ja mam koszmar do malowania : małe oczy, okulary minusy jeszcze je pomniejszające i opadająca powiekę... Nie ma chyba blogerek, które proponują makijaże dla takich jak ja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam mocno opadającą powiekę i noszę okulary. Też miałam taki problem. Jutro bądź pojutrze na pewno dodam tutorial z makijażem dziennym dla tak problematycznych oczu.
      Zapraszam i pozdrawiam ;)

      www.agitamakeup.blogspot.com

      Usuń
  10. Przepiekny ten makijaz:))))jak znajde ten cien to dam Ci znac jak daje znim rade:)))jest przecudny!!!!!podklad,ktorego uzylas jest rewelacyjny,super naturalny:)czy robilas juz recenzje o nim?jesli nie koniecznie powiedz o nim cos wiecej::)))CUDO!!!!!pozdrawiam:))))milej niedzieli:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chcesz używać Effaclar Duo na dzień to powinnaś położyć na niego jeszcze wysoki filtr - jest to krem z kwasami, które nie mogą mieć styczności z mocnymi promieniami słonecznymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaż wykonałaś! Pomarańczowe cienie fantastycznie podkreślają Twoją urodę, a ten błyszczyk - cud miód! Prześliczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż, super wykonany, pasuje ci. Gdzie kupiłaś podkład tej firmy.Czy ten błyszczyk jest dobry, jak trzyma sie na ustach? Proszę o makijaż turkusowy miałaś taki w jakimś twoim filmiku.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)