niedziela, 1 września 2013

Foto Tydzień #1

Witajcie Kochani :)
Dziś zaczynamy cykl wpisów Foto Tydzień :)
W każdą niedzielę wieczór zobaczycie zdjęcia z minionego tygodnia :) Wszystkie zdjęcia wstawione w tych wpisach są robione komórką Samsung Galaxy S3 :) Mam nadzieję że takie wpisy Was zaciekawią i przybliżą nas do siebie :)

Nie ma co gadać, Startujemy !

26.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
W poniedziałek wstałam bardzo rano i nie czułam się najlepiej więc na śniadanie zjadłam szklankę borówek i jogurt :) Kocham borówki i nie wiem co zrobię gdy sezon całkiem minie :(

26.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
Rano przed Bartka wyjściem do pracy przygotowaliśmy plastry piersi z kurczaka by popołudniu tylko upiec. Marynata bardzo prosta 2 łyżeczki miodu (wiejskiego) zioła prowansalskie ok 1 łyżeczki, curry ok pół łyżeczki, szczypta soli i pieprzu, łyżeczka przyprawy do kurczaka, łyżeczka oliwy z oliwek i ok 3-4 łyżek wody. Marynata wraz z piersią stała ok 8h w chłodnym miejscu.

26.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
Popołudniu mięsko wstawiliśmy do piekarnika na ok 30 minut w temperaturze 180 stopni. Obiad był wyborny !

27.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach

Znów o jedzeniu - wybaczcie :D We wtorek spotkałam się z moim bratem i postanowiliśmy zaszaleć... więc wbiliśmy na ul. Złotą 9 (Warszawa) do knajpy Barn Burger. Byliśmy w szoku porcji i jakości jedzenia. Na zdjęciu widzicie 1 hamburger przekrojony na dwie porcje (Dziękujemy miłej obsłudze za zrobienie nam 2 porcji z 1 - w życiu byśmy całości nie zjedli) Brat był zachwycony a ja poznałam inne smaki :)

27.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Empik. Brat buszował w gazetach muzycznych a ja usiadłam by przesłuchać nową płytę Sylwii Grzeszczak - Komponując Siebie. Już wiele razy chciałam ją kupić (ale zawsze były inne wydatki) Wreszcie ją kupiłam ! Teraz non stop ją słucham, cieszę się że kupiłam oryginalną płytę bo uważam że takich artystów trzeba doceniać a nie oszukiwać (ściąganiem np. z sieci)

27.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
 Wieczorem wpadłam do mojego ulubionego salonu fryzjerskiego (Hest) aby zrobić sobie paznokcie (wycinanie skórek itp) raz na 1.5 mc oddaję swoje paznokcie w czyjeś ręce dla relaksu... hehe zawsze jest tyle śmiechu przy tym :) Staram się nie malować oczu wiedząc że tam będę ... bo po co jak i tak płaczę ze śmiechu :D Pozdrowionka Dla Oli i Ani :)


31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
Przeskakujemy do 31.08 (reszta tygodnia była nudna więc zdjęć nie robiłam) :) Ok 13 spotkałam się z moją widzką Karoliną z Gdańska ! Z Karoliną poznałyśmy się na spotkaniu z widzami gdy byłam w Gdańsku :) Cały czas mamy stały kontakt z czego b. się cieszę ! Ah było masę śmiechu - widzimy się znów 14 września :D Karolina była wraz z przyjaciółką Karoliną :) Dziewczyny dzięki za miły czas :)

31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
 Po spotkaniu z Karoliną (w sumie dwoma :D) zgarnęłam moją mamę do siebie na dwa dni. W domu czekał już gotowy sernik na zimno zrobiony przez Bartka (oczywiście nie z proszku). 0.5 kg białego sera chudego, odrobina mleka, szczypta żelatyny spożywczej i 0.5 kg borówek :D Na spodzie biszkopty a na wierzchu galaretka (owoce leśne) PYCHA ! (chcecie kawałek ? Bo w lodówce jeszcze jest)

31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
Wieczorem wraz z Mamą i Bartkiem wyruszyliśmy podbijać Warszawę ! A dokładnie okolice podzamcza czyli przepiękne fontanny :)

31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
 Wejście było obiecujące !

31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
Fontanny były przepiękne ! Niedługo filmik z pokazu fontann a w nim lasery, muzyka, moc kolorów ! Ahhh
Opowiem Wam jeszcze historię dość mokrą... fontanna się "chyba" zepsuła (moja siostra powiedziała że nigdy tak się nie zachowywała) w pewnym momencie ogromna ilość wody zaczęła oblewać widzów. Strumień był tak duży że ludzie stojący kilka metrów dalej byli cali mokrzy... A ja stałam przy samej fontannie ! Tak więc za nim uciekłam a chwile mi to zajęło bo wózka nie mogłam włączyć (bicz wody strzelił mi w twarz, nic nie widziałam ahhh) Wszyscy uciekali, ja uratowałam się ostatnia. Wyszliśmy z Bartkiem i moją mamą CALI mokrzy (była godzina 22:00)
Pokaz był piękny ale dygotałam z zimna... dziś siedzę w domu i kicham :(

Na koniec piękna fontanna !
31.08.2013 Foto Tydzień - Anioł Na Resorach
Wspomnienia tego tygodnia jak najbardziej na +++ :)

Do zobaczenia niebawem ! Za tydzień kolejny Foto Tydzień :) Podoba się Wam?

Ściskam Ciepło :)
Bogusia

7 komentarzy:

  1. Oj narobiłaś mi smaku na tego kurczaka. A te fontanny są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. tytuł płyty Sylwii Grzeszczak jest tak pretensjonalny, że nigdy bym takiej płyty nie kupił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ;) Też uwielbiam borówki. Śliczne fontanny i ładny kolorek na paznokciach. Pozdrawiam :)
    ______________________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis, więcej takich !
    A przygoda z fontanną dobra ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w ubiegłym roku na pokazie fontann i też trochę wody polało sie po publiczności. Co do Sylwi Grzeszczak to nie jestem fanką jej "talentu"- wręcz przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogusiu świetny pomysł na posta :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh glodna nagle jestem
    sernik wwaaauuu od sierpnia nie zjadlam,,ostatnio to u babci w szwecji ,po latach co dobiero zjadlam troche, ale ten tutaj, no no bartek cos wspanialego tu zrobil i jest wielki i pyszny i moje ulubione smaki ahhh
    nawet na ten kurczak mi slina leci,

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)