wtorek, 10 grudnia 2013

Się działo ... sami zobaczcie mini efekty :)



Witajcie Kochani !
Bardzo dawno mnie tu nie było … mam straszne wyrzuty sumienia że Was tak zostawiłam. Mam nadzieję że wybaczycie :) 

Dziś kilka słów co się działo u mnie w ostatnich tygodniach :)
20 listopada prze prowadziliśmy się z Bartkiem w inne miejsce – całe życie było skierowane tylko ku pakowaniu, pilnowaniu remontu i prze prowadzaniu się :) Dopiero od kilku dni oddycham spokojnie – zero kartonów i bałaganu po za tym WRESZCIE do bloku zrobili podjazd więc naprawdę mogę się poczuć jak u siebie. 
Było co rozpakowywać, zresztą sami zobaczcie 





Jesteśmy już na swoim :) Jest ciasno bo Nasz pokój ma tylko 17 metrów a w nim mamy biuro, sypialnię, studio nagrań i salon w jednym :D 
Każda przestrzeń była bardzo rozplanowana :) 
Nie mogę pokazać Wam wszystkiego bo ustaliliśmy z Bartkiem że stopniowo zobaczycie jak sobie żyjemy :)

Dziś pokażę Wam :
Jaką śliczną mam tapetę przy łóżku / kanapie


Moje miejsce do nagrywania dla Was :)         
             

Toaletka znalazła swój kącik przy oknie :)



Oto nasz przedpokój, moja duma - kominek mogliście zobaczyć w filmiku o zapachach :) 


Niestety nie mamy miejsca na choinkę :( ale wprowadzę akcenty świąteczne na 100% :) 

Mam nadzieję że niedługo się pojawię tu (będę się spinać nooo) ! 
Raczej foto tydzień zamienię w foto miesiąc i planuję wprowadzić więcej kosmetycznych porad, recenzji, nowości :) 
O makijażach też nie zapomnę :)

Całuję Was Gorąco !
Bogusia

13 komentarzy:

  1. super to wasze gniazdko. Nie ważne, ze 17 metrów, ważne że jesteście w nim RAZEM!!! Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że mieszkacie ze współlokatorami (?), gdy jak tak mieszkałam za czasów studenckich, choinkę mieliśmy wspólną i stała sobie dumnie w kuchni!:) Tym, że macie do dyspozycji tylko 17 m nie przejmujcię się. Jesteście jeszcze młodzi i wszystko przed Wami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkamy już na swoim bez współlokatorów :) Naszym współlokatorem jest nasza kochana Babcia (Babcia Bartka) więc z 2pokojowego mieszkania mamy dla siebie 1 pokój 17 metrów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super:)przedpokoj boski:)Ucałowania dla Babci:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Twoim szczęściem :)
    i czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WIDOCZNIE CUDOWNA KOBIETA Z BARTKA BABCI JEST!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to - meblowanie, remontowanie, wstawianie, ustawiania - i wiem ile to daje radości, jak robi się to we dwoje (kilka miesięcy temu to przerabiałam) - wciąż jeszcze coś zmieniamy przestawiamy - daje to masę radości:) czego i Tobie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołku, dopiero trafiłam na Twój blog, mimo iż od dawna śledzę Cię na youtube. Na początku miałam bardzo złe zdanie o dziewczynach nagrywających filmiki, ale wszystkie zmieniło się gdy trafiłam na Twój kanał. Jesteś według mnie mega ambitna i robisz to co kochasz! Są niestety dziewczyny, które ciężko się ogląda, bo albo nie potrafią się dobrze wysłowić, albo opowiadają o czymś w nieciekawy sposób.

    Uważam, że jesteś bardzo inteligentna i nawet jak opowiadasz o sprawach, które osobiście mnie nie fascynują to i tak lubię Cię słuchać :) Blog jest równie ciekawy jak filmiki tylko proszę skromnie o więcej postów :)

    Zapraszam też do siebie:

    http://kiaandthecity.blogspot.com/

    Pozdrawiam i czekam na nowy wpis na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam, żeby mieć toaletkę! pozdrawiam Cię, Aniele :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! To ja bardzo czekam na dalszy ciąg Waszego mieszkanka. Jak jest Miłość - a jest - to zawsze będzie pięknie i na wszystko znajdzie się miejsce :)

    Toaletka też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie Bogusiu! :))) Wiem, co to znaczy przeprowadzka; w ciagu ostatnich trzech lat, trzykrotnie sie przeprowadzalismy ... Ufffffff ..... ;)))
    Pozdrawiam bardzp, bardzo serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)