poniedziałek, 15 grudnia 2014

Golden Rose Eyebrow powder - pierwsze wrażenie !

Hej !
Cieszę się że znowu tu jestem i że nie musieliście czekać na kolejny wpis pół roku :D

Dziś chciałabym Wam powiedzieć o produkcie do brwi z mark Golden Rose Eyebrow Powder w moim przypadku w kolorze 104. Myślę że możemy ten wpis potraktować jako moje pierwsze wrażenie gdyż mam ten produkt 3 dni (kupiłam go w Warszawie w Wola Park na wysepce Golden Rose)

fot. Anioł Na Resorach

 


Zacznijmy od technicznych spraw !
1. Cena 9.90
2. do wyboru mamy 7 odcieni
3. pojemność 2.5 g
4. pudełeczko zgrabne i poręczne

fot. Anioł Na Resorach

Opakowanie - zgrabne, lekkie, poręczne. Ogromnym plusem jest plastikowa "szybka" przez którą widzimy jaki to kolor (jest to duży plus dla posiadaczek kilku kolorów)

fot. Anioł Na Resorach


Pigmentacja - szczerze powiem powaliła mnie na kolana ! Gdy zaczęłam macać cienie na wysepce Golden Rose to aż się przeraziłam jak miękki, jedwabisty jest ten produkt a jego pogmentacja tak mocna że domyć palców nie mogłam.

fot. Anioł Na Resorach


Kolor - Wybrałam kolor 104 czyli chłodny dość ciemny szary brąz. Czy dobrze wybrałam ? Nie wiem ... W światłach centrum handlowego zawsze wszystko wygląda inaczej więc cień wydawał mi się sporo jaśniejszy. W domu odkryłam że taki jasny to on nie jest ! Na pewno kupię jeszcze kolor 102. Gama kolorystyczna jest dość bogata i na szczęście jest sporo chłodnych kolorów ! Nie cierpię ceglastych odcieni na brwiach a niestety wiele firm nie oferują chłodnej tonacji produktów do stylizacji brwi. 



Pierwszy raz - Nie ukrywam trochę bałam się tej pigmentacji więc bardzo ostrożnie podeszłam do pierwszej aplikacji produktu. Ku mojemu zaskoczeniu produkt można z łatwością nałożyć jako ostrą linię jak i delikatne rozmycie co więcej jego intensywność można stopniować bez problemu. Nie osypuje się, nie przyczepia do włosków jako "kuleczki pudru" tylko delikatnie zabarwia włoski i skórę.

Trwałość - Nie oczekujmy cudów ! To jest tylko cień do brwi... bez utrwalenia brwi żelem słabiej się trzyma ... Nie dlatego że produkt jest zły ale dlatego że przy najmniejszym dotknięciu (ręką, włosami, szalikiem itp) możemy rozetrzeć produkt. Ja nie wyobrażam sobie nie utrwalić brwi żelem (polecam z marki Senna). Cień dobrze współpracuje z żelami do brwi, nie zmienia swojej barwy, nie łapie ciepłego pigmentu i dobrze się trzyma na skórze ! Muszę się dowiedzieć czy marka Golden Rose ma żel do brwi lub wosk ...

Dostępność - Kosmetyki Golden Rose można kupić na ich wysepkach czy sklepach firmowych lub na stronie. Link do tego produktu http://goldenrose.pl/produkty/oczy/pudry-do-brwi/puder-do-brwi-240.html

Podsumowanie - Używam tego produktu od 3 dni i jestem nim zachwycona ! Za taką cenę mamy BARDZO dobrą jakość, pigmentację i gamę kolorystyczną.

Minusy - ciężko mi się dopatrzeć takowych ...  Fajnie by było gdyby cienie występowały jako wkłady do paletki wtedy mielibyśmy np. 3 odcienie obok siebie które można by mieszać ze sobą (To nie jest minus a taka mała uwaga!) Minusem może być to że trzeba mieć własny pędzelek gdyż ten załączony w zestawie jest straszny... od razu go wywaliłam (nawet nie pomyślałam żeby zrobić Wam zdjęcie...) Choć to też nie jest duży minus ... przecież większość dziewczyn które się malują posiadają podstawowe pędzle. Więcej uwag nie mam :)

Ogólnie polecam Wam te cienie do brwi. Będziecie zadowolone ! Tylko uważajcie na pigmentację ... trzeba być ostrożnym :D

Całuję serdecznie i widzimy się na blogu już niebawem !

Bogusia

*  Ot tak powiem gdyby ktoś miał wątpliwości ;p Produkt kupiłam sama, nie jest to post sponsorowany :)

3 komentarze:

  1. Wlasnie czaje sie na ten produkt. Macalam i pigmentacja jest mega:) Ale nie moglam zdecydowac sie co do koloru,wiec zostawilam to na inny dzien :-D Mam set do brwi z Makeup Revolution i ma naprawde kiepska pigmentacje :-/ Dlatego mysle o czyms nowym

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba będę musiała skorzystać:) jak będę następnym razem w Galeri KAtowickiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brow Experts Final Touch Brows is the largest and most complete brow enhancing collection.
    With over 15 years experience in the Beauty Industry Danielle Kurukchi creator of Final Touch Brows knew something was missing. That complete brow range! A product line that had something for everyone, even for those who had no eyebrows, was the highest quality and still affordable. We serve in eyebrow pencil, eyebrow powder, Beauty tips, Cosmetics in aus, eyebrow makeup, Eyebrow Wigs, False Eyebrows.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)