piątek, 13 listopada 2015

Dlaczego tak trudno powiedzieć PRZEPRASZAM i WYBACZYĆ ???



Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak trudno jest powiedzieć przepraszam ? wyciągnąć rękę na zgodę i schować urazę do kieszeni a najlepiej wywalić ją do kosza ? 
Gdy byłam dzieckiem mama uczyła mnie że trzeba wybaczać i kochać ludzi z ich zaletami jak i wadami… wtedy to było takie proste! Dziś gdy na karku mam 26 lat i bagaż doświadczeń nic nie jest proste a ja niestety pod zbroją silnej babki jestem mięciutka i to bardzo… łatwo mnie zranić, zawieść i niestety tak łatwo nie wybaczam (przepraszam mamo… ale nie mówiłaś że to takie trudne!) 

Zawsze byłam wrażliwa ale dopiero po wyprowadzce z domu zobaczyłam jak ludzie ranią innych, obgadują za plecami a za chwilkę tulą Cię jak najlepszego przyjaciela, zobaczyłam jak łatwo jest kogoś zranić…   

Pewnie dlatego mój charakter się tak bardzo zmienił i dopuszczam do siebie tylko osoby których jestem pewna (czyżby? … ) Kilka lat temu uwielbiałam mieć dużo znajomych, prowadzić zwariowane życie, brać z życia 100% i nie przejmować się tym co będzie jutro. Dziś bardzo tego żałuję bo wiem jak wielu ludzi zraniłam … ilu mnie zraniło nie liczę…


Tylu ludzi zawiodłam i nie mam jak ich przeprosić … To chyba jest najtrudniejsze… Zrozumieć, żałować, przeprosić i wybaczyć SOBIE rzeczy których nie da się odkręcić …


Mamo… postaram się wybaczać, przepraszać i akceptować ludzi takich jacy są choć boję się że ludzie mnie nie zaakceptują i nie wybaczą…


Jeżeli czujecie że w Waszym życiu coś nie gra i jesteście przytłoczeni przeszłością to spróbujcie wybaczyć, przeprosić i zrozumieć że tego co było nie zmienimy ale to co przed nami jest kartą którą dopiero zapiszemy i to od NAS zależy jakie barwy znajdą się na tych kartach... 



Bogusia


10 komentarzy:

  1. Nie jest łatwo wybaczać . Często we mnie się burzy krew gdy człowiek pomaga , a potem nie otrzyma nawet słowa dziękuję . Po krótkim buncie jednak chć pomocy innym jest bardzo silna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... ja w moim zyciu "musialam wybaczac" tzn.bardzo chcialam,niestety chyba sie nie udalo,bo nie zapomnialam,co bardzo meczy...ale jestem blisko osob "ktorym pamietam"...a "przeprszam"hmm... ode mnie slyszy ktos rzadko,poniewaz nie przeprsza sie tylko dlatego,ze tak wypada...przepraszamy wtedy kiedy to czujemy,kiedy czujemy,ze to jest cos warte...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczyć to nie znaczy zapomnieć. To znaczy odstąpienie od odpłaty, zemsty

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczyć to nie znaczy zapomnieć. To znaczy odstąpienie od odpłaty, zemsty

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym pogodzić się z jedną osobą, ale ta osoba chyba nie chce
    http://wypociny-judyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post i zgadzam się z treścią. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to trudne... P.S. Uwielbiam Adele a zwlaszcza ta piosenke

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep sportowy dla osób niepełnosprawnych - Bocciasport.com

    BocciaSport.com to pierwszy w Polsce, sportowy sklep dla niepełnosprawnych.
    Oferta skierowana jest do osób niepełnosprawnych, które zajmują się sportem profesjonalnie lub szukają pomysłu na ciekawy, aktywny sposób spędzania czasu. Bogaty asortyment sklepu pozwala na poznanie nowych, interesujących form rozrywki oraz zakup specjalistycznego sprzętu sportowego. W naszym sklepie Klienci znajdą profesjonalne akcesoria i zestawy do gier, takich jak boccia czy petanque. Boccia to jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych wśród osób niepełnosprawnych, która polega na umieszczeniu kul jak najbliżej celu. Dzięki dowolności technik wprowadzania kul na boisko, boccia jest doskonałą rozrywką dla osób borykających się z różnorodnymi ograniczeniami ruchowymi.

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stale poszerzamy swoją ofertę, by jak najlepiej dostosować się do Państwa potrzeb. Dlatego w naszym asortymencie znajdują się także specjalistyczne wózki inwalidzkie, handbike’i, sprzęt do parakajakarstwa, piłki dźwiękowe oraz odzież sportowa i suplementy diety.
    http://bocciasport.com

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i rozpoczęcia przygody z nowymi sportami!

    OdpowiedzUsuń
  9. JA NIESTETY TEŹ MA TEN PRBLEM O LAT.TO BARDZO CIĘŻKI KAMIEŃ W SERCU A ILE ŻWIRU .JAK SOBIE Z TYM PORADZIĆ?DO TANGA.....DOWOJGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. JA NIESTETY TEŹ MA TEN PRBLEM O LAT.TO BARDZO CIĘŻKI KAMIEŃ W SERCU A ILE ŻWIRU .JAK SOBIE Z TYM PORADZIĆ?DO TANGA.....DOWOJGA!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeżeli zostawisz swój komentarz! Pamiętaj że wszelkie wulgarne czy niestosowne komentarze, zostaną usunięte. Dbaj o swój, mój i wszystkich czytelników dobry nastrój! Dziękuję że jesteś :)